2009. október 23., péntek

életem







Volt farsangom
vigalom,
böjt követte
víg napom,
volt szememben
ragyogás

könnycsepp űzte
csillogás.


Szavak voltak
ajkamon,
némán tűrtem
bús napon,
átölelt a
szeretet,
gúzsba kötött
gyűlölet.

Mámorító
hajnalok,
csodaváró
nappalok,
nem teljesült
álomvágyak,
gyermekszűlő
boldogságok.

Táncoltam tiszta
hópelyhek között,
zokogtam fájó
koporsók fölött .
Múltam,jelenem
énné ötvözött
lelkembe egyre több
béke költözött.


Jövőm takarja
titok fátyola
Isten tudója
jó,vagy mostoha.

2 megjegyzés:

Pamlerva írta...

Minden volt,ami lesz és minden lesz,ami megíródott.
Kedves Monik...elolvasva széles verses palettádat, csak gratulálni tudok.
Szeretettel:Hajnalka

szeterka írta...

Köszönöm kedves Hajnalka!
Az én verselésem csak önterápia,azért jól esnek gratuláló szavaid.
Barátsággal! m.