2009. június 30., kedd

váratlan vendégem

Néha -néha megtréfál az élet,
talán azért,hogy ne bízzam el magam,
vagy tán nem fizettem be valamely bérletem?
pedig erről szólott jópár telem- nyaram.

Már-már azt hittem,hogy kezdem megismerni,
s ha már ismerős lett nem ellenség többé,
de alattomosan mindig kicselezi
nem várt vendégként orvul törtet elé.

A napsütéses szép nyár nem az ő kedvence,
de nem finnyás a lelkem akkor is meglephet
s bármi fából faragtak is engem
Isten bizony,hogy két vállra fektet.

Most pillanatnyilag nem a legfőbb gondom,
hogy éppen ővele foglalatoskodjam
Eredj hát hívatlan,váratlan vendégem
Isten hírével, nevedet sem halljam!

4 megjegyzés:

Vállalkozásom megszűnt írta...

Halad már a mézeskalács házikó?
Már kíváncsian várom a képet róla.

szeterka írta...

Nem éppen fénysebességgel.Hét végén majd lesz időm fotót készíteni róla.

Hanga írta...

Isten áldása Neked ez a verselés, így mindent kitudsz adni magadból!

Én is várom már a házikós beszámolódat:)

szeterka írta...

Valóban,kiírom magamból örömöm-bánatom,és mintha újraszületnék.:)